Serviciul de înregistrare în scopuri de TVA și rambursare TVA
Asistenţa pe care o oferim în materie de conformitate acoperă o gamă largă de servicii legate de TVA, cum ar fi:
- Servicii de înregistrare în scopuri de TVA atât pentru entitățile străine, cât și pentru cele locale
- Servicii de anulare a înregistrării în scopuri de TVA atât pentru entitățile străine, cât și pentru cele locale
- Servicii de conformitate în materie de TVA (întocmirea şi depunerea declarațiilor de TVA, raportărilor INTRASTAT şi raportărilor de tranzacții intracomunitare)
- Asistenţă pe durata auditurilor de TVA
- Revizuirea declarațiilor de TVA
- Asistenţă la formularea contestațiilor
- Asistenţă la formularea cererii de plată a dobânzilor pentru întârzierea rambursării TVA
- Diverse întâlniri cu inspectorii fiscali
Pe măsură ce afacerea dumneavoastră se extinde, vă putem acorda asistență, de asemenea, prin reţeaua noastră puternică de parteneri, în ceea ce privește:
- Înregistrarea în scopuri de TVA în toate cele 28 de state membre ale UE
- Înregistrarea în scopuri de TVA în ţările din afara UE
Reprezentare fiscală în scopuri de TVA
În cazul în care o societate are obligația să se înregistreze în scopuri de TVA într-o altă țară ca urmare desfășurării activității sale comerciale, poate fi necesară numirea unui reprezentant fiscal la nivel local.
De cele mai multe ori, reprezentantul fiscal va răspunde în solidar pentru TVA-ul datorat de societate.
Nu există nicio cerință ca societățile din UE să numească un reprezentant fiscal atunci când se înregistrează în scopuri de TVA într-un alt stat membru al UE. Cu toate acestea, multe state membre ale UE solicită societăților din afara UE să numească un reprezentant fiscal atunci când se înregistrează în scopuri de TVA la nivel local. În egală măsură, este necesar un reprezentant fiscal atunci când există cerința ca o societate nerezidentă să fie înregistrată în scopuri de TVA în multe țări din afara UE.
Tax Representation oferă servicii de reprezentare fiscală în întreaga Europă şi nu numai, astfel încât societatea dumneavoastră să respecte obligaţiile locale cu privire la TVA, care îi revin.
Serviciile noastre de reprezentare fiscală includ:
- Asigurarea conformității cu prevederile legislaţiei fiscale locale în scopuri de TVA
- Asigurarea conformității afacerii dumneavoastră cu reglementările locale privind facturarea, tratamentul TVA, procedurile contabile şi depunerea decontului TVA şi plăţile
- Gestionarea solicitărilor şi a inspecţiilor fiscale de la autoritățile locale competente în materie de TVA
Consultantul dvs. fiscal
Vizualizare profilCitește articoleIrina Cenuşă-Soare
Irina este consultant fiscal, specializat în conformitate în materie de TVA, raportare Intrastat, Fondul de Mediu şi Taxa Claw-back. Vorbitoare fluentă de engleză şi spaniolă, Irina asistă clienţii în procesul de înregistrare în scopuri de TVA, conformitate în materie de TVA şi taxă claw-back, precum şi în alte diverse probleme consultative care pot apărea.
Tax Representation relocates its headquarters to Globalworth Romania
Importanta Directivei DAC 6 in fiscalitate Webinar
Stoc de expediere și de oprire
Tratamentul fiscal al TVA în cazul importurilor de bunuri în România
Conformitate în materie de TVA pentru comerț electronic
Cum vă putem ajuta
Putem ajuta companiile de orice mărime şi din orice domeniu de activitate să vândă integrat bunuri şi servicii folosind internetul, astfel încât toate taxele pe consum, taxele şi obligaţiile fiscale indirecte să fie stinse fără a perturba tranzacţionarea, lanţul de aprovizionare sau lanţul valoric. Serviciile noastre end-to-end și ghidurile de referință rapidă pot fi de folos pentru:
- Start-up-uri pe internet, inclusiv companii implicate în modele de afaceri online noi şi disruptive
- Companii care fac vânzări online pentru prima dată
- Companii care îşi extind prezenţa pe web în zone noi sau în noi domenii de activitate
- Companii care își îmbunătăţesc sau își sporesc prezenţa online sau experienţa oferită clienţilor
Provocări fiscale
- Lipsa armonizării
- Controale la export
- Valoare de import pentru taxe vamale
- TVA pentru vânzările transfrontaliere în cadrul unui teritoriu vamal
- Comerţul cu bunuri intracomunitare
- Returnarea bunurilor
- Noi norme în materie de impozite indirecte
Referinţe cheie
- Raportul intermediar al OCDE pe tema "provocările fiscale generate de digitalizare"
- Echitatea fiscală a OCDE în ceea ce privește economia digitală
- Abordarea OCDE pe marginea provocărilor fiscale aferente economiei digitale, acțiunea 1 – Raportul final din 2015
- Modernizarea TVA pentru comerțul electronic transfrontalier către consumatori (B2C) , COM (2016) 757, 1 decembrie 2016
- UE este de acord să elaboreze o propunere de majorare a impozitelor pentru marii giganți ai internetului, 18 septembrie 2017, EURACTIV
- Ghid pentru regimul special de TVA pentru servicii electronice (sistemul Mini One Stop Shop) , 23 octombrie 2013, Comisia Europeană
- Consultare publică privind modernizarea TVA pentru comerțul electronic transfrontalier
Afilierile noastre, partenerii şi ecosistemul de afaceri
În timp ce ne ajutăm clienţii să se concentreze pe o vedere de ansamblu asupra tuturor operaţiunilor pe care le desfășoară în diferite ţări, trebuie să ne bazăm pe know-how-ul local pentru a ne asigura că operaţiunile lor sunt în conformitate cu reglementările fiecărei ţări în care sunt operaționale. Din acest motiv, de-a lungul multor ani de experiență în impozitarea indirectă, am înființat o rețea de parteneri de încredere în multe țări în care funcționează clienții noștri.
Lucrăm în strânsă colaborare cu consilieri fiscali, contabili şi avocaţi locali, inclusiv firmele "Big 4" şi cu membrii unor alianţe profesionale de renume. Partenerii Tax Representation sunt selectați pe baza experienței dovedite, a resurselor interne și a cunoștințelor aprofundate cu privire la sistemul național de TVA.
Portalul Mirus Bridge
Mirus Bridge este o platformă de gestionare a conţinutului care ajută clienţii să organizeze, să gestioneze şi să urmărească documente şi informaţii. În acelaşi timp, este o soluţie proprie de gestionare de documente (DMS), potrivit pentru orice client, de orice dimensiune, care desfășoară activitate într-o gamă largă de ramuri de activitate. Portalul Mirus Bridge permite utilizatorilor să gestioneze datele digitale prin organizare, aprobare şi partajare automată a tuturor datelor, de la un singur tablou de bord.
Avantajele utilizării Mirus Bridge
Proces standardizat de conformitate care utilizează tehnologie dezvoltată intern;
Am dezvoltat software specializat în servicii de conformitate în materie de TVA pentru clienții care desfășoară activitate în toate ramurile de activitate, cu scopul de:
- A reduce costurile, dar nu făcând rabat de la nivelul de calitate;
- A reduce erorile umane;
- A spori eficienţa;
- A lucra cu date extrase din SAP sau diverse alte sisteme ERP.
Procesul nostru de conformitate în materie de TVA include o serie de verificări matematice şi de consecvenţă, asigurând o raportare corectă a tranzacţiilor.
Proces tehnologizat pentru partajarea informaţiilor, urmărirea stării de conformitate, care vă asigură acces în timp real
Utilizăm o tehnologie inovatoare care, prin acces securizat la sistemul unic de management online, vă oferă:
- vizibilitate în timp real a rapoartelor de status și a altor documente;
- gestionare de documente;
- acces în vederea monitorizării termenelor-limită.